Monster

W naszym domu pojawil sie potwor. Mozna to poznac po dzikich rykach, ktore dobiegaja z naszego domostwa 24 godziny na dobe. A te dzikie ryki oznaczaja:

  • Nie bede spac w lozeczku! Wez mnie na rece i lulaj!
  • Lulanie juz mi sie znudzilo, teraz chce isc do waszego lozka i spac tam do rana.
  • A w ogole to dlaczego nie moge tam spac cala noc? Wszystkim bedzie milej.
  • Hej, prosze sie obudzic! Jak mozecie spac, skoro ja juz nie spie?
  • No dobra, skoro juz jestesmy na dole, to prosze mnie nakarmic. Teraz, natychmiast!
  • Zreszta te wszystkie maty i zabawki juz mi sie znudzily i nie mam najmniejszego zamiaru bawic sie tam. Zwlaszcza SAMA!
  • Dlaczego tyle zajmuje ci wyszykowanie sie do spaceru? Ja jestem juz gotowa. Ile mam tu lezec i czekac?
  • Ale nudy! Juz nie chce mi sie spacerowac. No chyba ze wezmiesz mnie na rece i tak pojdziemy dalej.
  • Mamo, czy nie rozumiesz, ze ja mam wazniejsze sprawy na glowie, niz pieluszka, ktora chcesz mi zmienic?
  • Przestan mnie odkrecac na plecki, ja musze koniecznie dotknac koszyka z pieluszkami i mokrymi chusteczkami!
  • I nie mozesz mi tych spodni zalozyc inaczej? Bez dotykania i przekrecania mnie?
  • Dlaczego Kicia ucieka i nie daje mi sie ciagnac za uszy i ogon? Prosze ja natychmiast przyprowadzic!
  • Znowu mam sie sama bawic?
  • Nie bede siedziec na hustawce, lezaczku, bawic sie na macie, skakac w bouncerku, ani tym bardziej lezec z toba na sofie czy lozku, ani siedziec na fotelu bujanym, ani w krzeselku do karmienia i w ogole nigdzie!
  • Wez mnie na rece i juz tak zostanmy.
  • Aha, pamietaj, ze masz chodzic, nie bedziemy przeciez sterczec w jednym miejscu!
  • Dlaczego chodzisz? Ja chce sterczec w jednym miejscu, na twoich raczkach przed lustrem!
  • I juz sama nie wiem, o co mi chodzi…

A najgorsze jest to, ze sami tego potwora stworzylismy.

4 Responses to “Monster”


  1. 1 grantbabe 24/11/2009 o 8:07

    Toż to same uroki macierzyństwa.. hehe🙂

  2. 2 nuRka 24/11/2009 o 20:45

    To sie nazywa permanenty wlos w dupie😉

  3. 3 Wspominkowo 24/11/2009 o 22:34

    tak tak – sama nie wiem o co mi chodzi, skad ja to znam:P

  4. 4 rodzinkaa 24/11/2009 o 23:14

    Dziekuje za skorygowanie strasznego byka ort. mamusiu😀


Skomentuj

