Ach ten katarek…

Dziekujemy tym, ktorzy odpowiedzieli na nasza zagadke. Podejrzewam, ze wiekszosc zgadla, ale poniewaz kolezanka Anna ma synka, ktory wstaje o godzinie 6:00, wiec jako pierwsza oddala swoj strzal, ktory byl w dodatku strzalem w dziesiatke… Pewnie dlatego reszta sie juz nie fatygowala. Gratuluje! 

Nie bylo to takie trudne, nieprawdaz? Poprzedniego posta rzeczywiscie pisalam z mysla o Fridzie – mamom, ciociom i nie-dzieciatym kolezankom objasniam, ze to taka nowoczesniejsza gruszka do odciaganie katarku z noska, chociaz w ciagu dnia, podczas naszych zmagan z gilami, kozami, i jak tam sie jeszcze na to mowi, przyszlo mi do glowy, ze to samo mozna odniesc i do sprayu do noska, i do masci, i nawet do chusteczki higienicznej.

A teraz obiecana nagroda, a co mi tam, dla wszystkich🙂 choc ze specjalna dedykacja dla cioci Ani: http://www.youtube.com/watch?v=fLZtlsYA31w

5 Responses to “Ach ten katarek…”


  1. 1 grantbabe 07/01/2010 o 23:11

    Chciałabym zazalenie zlozyc. Nie mielismy nawet szans udzialu w konkursie.. rozwiazanie podane za szybko:/

    • 2 ania g. 08/01/2010 o 9:33

      nie, nie ja nie siedziałam na necie o 6.39, jak to wynika z moje odpowiedzi udzielonej w konkursie. to była 7.39- czyli początek pracy…🙂
      a mój początek pracy to czytanie bloga koleżanki A. 🙂
      tak na miły początek
      pzdr

  2. 4 rodzinkaa 08/01/2010 o 8:46

    Ojej, przepraszam. Ale na nagrode sie lapniecie🙂 Konkurs sie szybko skonczyl, bo juz pierwsza odpowiedz byla prawidlowa i wydal mi sie za latwy🙂
    Obiecuje, ze juz niedlugo bedzie nastepny – a wtedy to ho ho ho!🙂

  3. 5 rodzinkaa 08/01/2010 o 9:45

    Ahaaaaaaaaaaa, bo ja sie tak wlasnie zastanawialam, czy ty cierpisz na nadmiar czasu rano😀


Skomentuj

