Uzytecznosc malej A.

Okazuje sie, ze takie malutke stworzonko jak nasza mala A. moze sie bardzo przydac w zyciu codziennym. Czesto do sprzatania wlasnorecznie zrobionego balaganu, ale nie tylko. A co do sprzatania to chwala paniom w przedszkolu za wpojenie dziecieciu elementarnych odruchow, wielce to doceniam!

Przyklad uzytecznosci z zeszlego tygodnia:
Duzy A. schodzi z zatroskana mina:
– „Widzialas gdzies moja karte z banku A.?”
– „Nie, a co, zginela?”
– „No, mala A. bawila sie moim portfelem i nie moge jej teraz nigdzie znalezc…”
Gdybym to ja nie mogla znalezc karty, juz w panice dzwonilabym do banku, by ja zablokowac, przekonana, ze posialam ja gdzies, nie wiadomo gdzie… Ale ze to duzy A. (co prawda do spolki z mala), to zachowalam spokoj. Dam mu kilka dni, pomyslalam. Po okolo tygodniu pytam:
– „I jak tam, znalazles karte?”
– ” Eeee, taaak, mala A. bawila sie znow portfelem, wiec pewnie wyciagnela ja z miejsca, gdzie dala ja przedtem i schowala tam, gdzie powinna byc…”.
No prosze, jaka uzyteczna…

Przyklad z dzis:
Podczas jednej z nocnych pobudek (tu wina spoczywa po rowno na malej A. i Dzidzi w Brzuszku) przypominam sobie czytany wczesniej artykul o szkodliwosci komorek i ich rakotworczych wlasciwosciach. No dobra, wyciagam telefon spod poduszki i odkladam na naroznik lozka – duzo powyzej mojego zasiegu wzroku.
Rano, juz w towarzystwie malej A., chcac sie jak najszybciej ewakuowac, by nie zaklocac snu duzego A. szukam w panice telefonu w stalym miejscu – pod poduszka, potem pod lozkiem, potem w koszyku z pieluchami.  Wsiakl… Mala A. obserwuje mnie tylko, aby po chwili wstac na nozki i z wyzszoscia wskazac mi narozny slupek lozka z jednym tylko slowem: „Tu”.

Przydaje sie? Przydaje sie!

1 Response to “Uzytecznosc malej A.”


  1. 1 Sylwia Wirkowska 30/10/2011 o 12:51

    przydaje się i to jak🙂


Skomentuj

